Vastgoed Beheer

U bent eigenaar van een of meerdere vastgoedobjecten. Dit als investering voor later of beroepsmatig.
Hoe u het ook wendt of keert er zullen zich dagelijkse problemen voordoen die vaker als een last ervaren worden dan als een deugd. Vaak ook op tijdstippen als het u niet uitkomt. Hierbij kunt u denken aan;

  • Overlast van huurders
  • Onderhoud
  • Contracten opstellen
  • Fiscale vraagstukken, box 1 of 3

V&V Beheer is een jonge, dynamische organisatie met een brede kennis van zaken betreffende Vereniging van Eigenaren en Vastgoed Beheer. Wij verzorgen in samenwerking met onze opdrachtgever of zelfstandig voor het dagelijks beheer van uw portefeuille.

Hieronder treft u een overzicht van de diensten die V&V Beheer levert. Zo is het mogelijk om uw eigen pakket samen te stellen. Automatisch krijgt u ook toegang tot onze online portal waar u via onze website 24/7 kunt inloggen om zo alle relevante informatie met betrekking tot uw portefeuille te kunnen zien. (Exploitatiebegrotingen, onderhoudsmeldingen, eventuele huurachterstanden etc.)

Mocht iets ontbreken of heeft u een andere vraag dan kunt u altijd contact met ons opnemen waarna we samen naar de mogelijkheden kunnen kijken.

Bestuurlijk beheer

Technisch beheer zorgt ervoor dat u of een huurder met elke klacht of storing 24/7 bij terecht kan. De klacht of storing zal door ons team opgepakt worden en op een adequate manier afgehandeld worden. Maakt u al gebruik van vaste leveranciers of aannemers en wilt u deze blijven gebruiken? Dan is dit geen enkel probleem bij ons. Tijdens ons intakegesprek zal er een inventarisatie plaatsvinden waarbij ervoor zorgen dat onze diensten zo goed mogelijk aansluiten bij uw behoeftes. Hieronder treft u onze diensten aan:

Financieel beheer

Het begeleiden van uw portefeuille op financieel gebied is misschien wel een van de belangrijkste taken die wij uitvoeren. Naast het opstellen van jaarrekeningen en exploitatiebegrotingen kunnen wij ook zorg dragen voor de debiteuren – crediteurenadministratie. Al onze financiële werkzaamheden worden verricht in samenwerking met Abacc Accountants. Dit zorgt ervoor dat de hoogste maatstaven gehanteerd worden in verband met kwaliteit en veiligheid. Op het gebied van financieel beheer bieden wij de volgende diensten aan;

Aanvullende diensten

In de praktijk kan het voorkomen dat u geconfronteerd wordt met een situatie waar extra begeleiding wenselijk is, of het nu om fiscale/juridische vragen gaat of een grote renovatie waarbij bouwbegeleiding noodzakelijk is. Wij kunnen u bijstaan op deze gebieden.

Het zoeken van huurders. Een traditionele makelaar maakt foto's van de beschikbare woning en plaatst deze vervolgens op zijn website. Vaak gaat er een lange tijd overheen voordat een woning weer verhuurd is en vangt de makelaar een leuke courtage.

Bij V&V Beheer zijn wij vooral actief op social media. Uit ervaring is gebleken dat sociale huurwoningen middels deze weg sneller verhuurd worden dan op de traditionele manier. Daarnaast kunnen wij dit ook tegen een goedkoper tarief aanbieden dan de makelaar. Heeft u nog steeds twijfels? Begrijpelijk, in dat geval kunt u altijd contact met ons opnemen en kunnen we in overleg altijd eens een 'proefballon' oplaten waarin wij onszelf kunnen bewijzen.